6.11.17

21. ["Dancing With Tears In My Eyes"]

Ursäkta min frånvaro. Ska jag vara helt ärlig så glömde jag att bloggen finns.
Av någon anledning kom jag ihåg det mitt i natten.
Verkar som att det har gått exakt ett helt år sedan jag skrev här sist.
Kanske är meningen att jag skulle skriva här?

Det har hänt massor under året. En hel del väldigt fina, positiva saker.
Några av mina drömmar har blivit sanna. Jag träffade Andrew Scott, såg honom i Hamlet i London.
Jag var på några konserter, bl a Depeche Mode, Hans Zimmer, Rammstein och System of a Down.


Just nu är livet inte särskilt snällt mot mig. Inte bara psykiskt, utan fysiskt också, och dessutom händer det saker i familjen och runtom som får mig att vilja gräva mig ner under en sten och låtsas att jag aldrig ens föddes.

Egentligen är jag för trött för att ens skriva här ikväll.
Jag återkommer imorgon (hoppas jag). Har glömt hur skönt det var att skriva på den här bloggen.


__________________________________________________________________


Lite melankoliska melodier, och en text som känns att den var skriven om mig.
Morrisseys röst på det hela gör låten till en av mina absolut favoriter.


No comments:

Post a Comment