6.11.16

20. ["A Million Little Pieces"]

Oh boy. Nu har jag varit sådär super-jävla-dålig på att uppdatera. Igen.
Och det har faktiskt hänt saker i mitt liv. Både bra, och dåliga, och jag vet verkligen inte hur jag ska känna.

Måste få ur mig all skit, men jag hittar typ inga ord för att beskriva vad jag känner?
Har börjat träffa en samtalskontakt nu i alla fall. Hon är rätt bra och så, men verkar ha selektiv hörsel, faktiskt...
Typiskt folk som ska lyssna på en. Så fort man vågar öppna sig så lyssnar de aldrig på de sakerna som är viktiga för en, utan som de tror är viktiga. Ugh.

Anyhow.
Jag har gjort slut med A. Känns superkonstigt, faktiskt, men jag vet att det var the right thing to do.
Men det har resulterat i att jag känner mig ännu mer ensam än vad jag vanligtvis gjorde.

Dagarna kommer och går i alla fall. Jag går upp, låtsas göra någonting hela dagarna - förutom två dagar i veckan då jag faktiskt går till min sysselsättning-eller-vad-man-ska-kalla-det - så jag typ överlever. Men känner mig otroligt tom.
Har så många tankar och känslor men lyckas inte beskriva för någon hur det känns. Inte ens för min samtalskontakt. Samtidigt känner jag mig tom. Så förbannat tom.
Det är liksom, tomhet mitt i kaoset. Helt jävla värdelöst.


Egentligen vill jag ligga i sängen och gråta hela dagarna, men jag försöker i alla fall tvinga mig själv att gå upp. Det är det minsta jag kan göra.


_________________________________________________

Avslutar med en Placebo-låt. Egentligen en cover, men tycker Brians röst ger så mycket mer känsla.


No comments:

Post a Comment