11.4.15

8.["Longing for Lullabies"]

För någon dag sen har jag äntligen skaffat min medicin, så nu har jag såna hemska biverkningar. Sover hela tiden. Kommer antagligen vara likadant som förra året med samma medicin, att jag somnar ätandes... can't wait...

Annars är det rätt meh. Det går uppochner hela tiden. Upp upp upp. Ner ner ner.
Bröt ihop några gånger under veckan.

Just nu finns jag bara. Lever inte. Jag finns.
Det stör mig en aning.

Mest för att det finns bara en person som förstår hur jag mår, och som inte lämnar mig. Vilket är rätt tragiskt egentligen, med tanke på att jag har fler än en vän ju.

________________________________________________________

Och här kommer en låt som jag har upptäckt för inte så länge sen. Men jag har lyssnat på VNV Nation i något år sen - tackar en riktigt fin person för det!



The sun was born and so it shall die
So only shadows comfort me
I know in darkness I will find you giving up inside like me

No comments:

Post a Comment