9.2.15

6. ["All Beauty Destroyed"]

Jag överlevde min födelsedag, på något sätt. Det var till och med ganska trevligt, när vi började med onykter-karaoke, och bestämde oss (jag + två eller tre andra) att sjunga Bohemian Rhapsody.
Jag kan inte sjunga, så när jag känner att jag hatar min röst så börjar jag patetiskt-growla. Hade ont i halsen efteråt, och det finns tyvärr på film.

Hur som helst.
Skulle träffa läkaren nu på fredag (den trettonde), men idag av ren slump fick jag veta att de har bokat om mötet UTAN att berätta för mig. Vilket känns ju sådär.
De har inte ens ringt eller skickat något papper.
Mitt möte flyttades till mitten/slutet av mars...
Är så jävla arg, ledsen och förbannad. Och allting där mittemellan.

Hela dagen sen jag kom hem har jag inte kunnat kontrollera mina tankar ALLS.
Självmordstankarna är så mycket starkare idag. Jag är rädd för mig själv.

Har väl inte mycket annat att skriva om just nu...


And everyone is so kind
With the lies that they tell themselves
Cause everyone is so blind
To the truth that they're ugly inside
- All Beauty Destroyed, Aesthetic Perfection

_______________________________________________________




No comments:

Post a Comment