1.5.16

18. ["The Noise Inside My Head"]

Och så var vi här igen... efter ett par månader.
Har velat skriva så länge, så många gånger, men så fort jag satte mig vid datorn så försvann all inspiration.

Den senaste tiden har varit väldigt... konstig? Hittar inget bättre ord. När jag tänker efter så har det inte blivit mycket positivt. Rent psykiskt alltså.
Jag fick andra antidepressiva då de gamla fick mig att må skit både fysiskt & psykiskt efter ett tag. Och nu fick jag sömnmedicin också. Vilket är väldigt spännande, måste jag erkänna.

Förra veckan provade jag medicinen - jag blev varnad att den har ganska konstiga effekter och att den börjar verka rätt fort.
Jag märkte inte ens när den började verka och jag fick någon sorts blackout. Det enda jag kommer ihåg är att min mobil började smälta i mina händer, jag försökte skicka meddelanden till folk att komma och ta den ifrån mig, och att mitt rum verkade två, tre gånger större än vad det är och det var så mycket människoliknande skuggor som tittade på mig.
Vad jag inte kommer ihåg är att jag skickade meddelanden till folk tydligen. Två av mina vänner skickade några bilder med texter som jag skickade till dem. De skrev till mig att gå och sova och lägga mobilen ifrån mig, men jag kommer inte ens ihåg att jag skrev något eller att jag fick nåt svar tillbaka.
Efter att ha studerat bilderna en aning kom jag fram till att jag har gått runt i mitt rum och gått ut i hallen också.
Jag har absolut inget minne av det.

När jag tänker på det nu så känner jag delvis att det måste ha varit roligt, men det var så hemskt samtidigt. Det skrämmer mig en aning.

Några av saker jag skrev var:
"Hallucinations so many people anxiety what's my role in m tho and a half hour"
"Does everyone hear luggage men?"
"Honestly it's like ufo"
"My mind has somehow melted every button on device is wrong"
"I'm seriously moving joining them I am not alone please send"
"I think the weird start to the meds is creepy & on hallucinating & yeah I'm of"
"I am not the alien. Plz wake me up"

Jag fick se allt det här morgonen efter. Lyckades sova ovetandes.


Anyhow.
Fick börja "jobba" på en secondhand inte långt härifrån. Känns rätt okej än så länge i alla fall. Får sortera massa saker och se till att det blir ordning i alla pärmar osv.

Annars har det inte varit sådär mycket att göra... ingen hälsar på, nästan ingen som hör av sig.
Känner mig så jävla ensam nuförtiden. And I guess I am.


Första gången någonsin, när det gäller den här bloggen, tänker jag inte lägga upp någon låt på slutet. Dels för att jag inte orkar leta upp nån & dels för att jag inte tror att det finns nån passande låt för det idag.

No comments:

Post a Comment