18.8.15

13. ["A Thousand Years"]

Det har inte hänt mycket under tiden jag varit borta från bloggen.
Jag har egentligen inte haft ork att skriva här, alls. Har iofs börjat skriva lite mer öppet på min vanliga blogg, men den här bloggen är lite speciell.

Det är inte alls bra med mig, om jag ska vara ärlig.
Mina självmordstankar är otroligt påträngande, och jag vill bara dö. Men jag är rädd.

Imorgon ska jag få träffa min kontaktperson för första gången, har lite ångest ärligt talat. Vad händer om jag inte gillar personen, alls? Suck.

Annars så... rullar det, somehow. Jag förstår inte själv hur jag orkar.
Men det har hänt lite fina saker under tiden i alla fall, jag har varit på John Barrowmans konsert i England, och ja, såna "små" saker liksom.

Jag lär inte skriva här så ofta, tror jag.
Eller, jag kanske skriver snart med en annan grej som jag skulle skriva på min vanliga blogg men inte lagt ut det där... hmm.


____________________________________________________

Idag får det bli Billy Idol, och Dancing with Myself




No comments:

Post a Comment